2015. január 5., hétfő

Az Első

Sziasztok,

Íme, megéltük ezt a napot is, hogy újra blogolok, és remélhetőleg ezúttal kitartóbb leszek, mint az első próbálkozásomnál.

Első postnak egy tag-ot szántam nektek, amit Bikira Blogon találtam. Ebből a tag-ból jobban megismerhettek engem, de később még lesznek terméktesztek, (remélhetőleg) sok haul és tippek az egészséges életmódhoz.

Remélem tetszeni fog a blogom. Írjatok nyugodtan, bármit, amit gondoltok a bloggal kapcsolatban, mi tetszik, mi az amin változtassak stb.



The Beauty Blogger Tag

1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Kiskoromban göndör volt, aztán ahogy nőtt, úgy lett egyre inkább hullámosabb. Jelenleg attól függ, hogy milyen napja van, vagy pedig pont az ellenkezője, mint amit szeretnék. Ha épp göndör napja van, akkor általában úgy néz ki, mint egy oroszlánsörény.

2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
A fodrászom évekig melírozta a hajamat, de a vége felé már inkább fehér volt, mint szőke…  Jelenleg festéket használok, ha épp nincs időm/lehetőségem fodrászhoz menni. Anyukámét is én festem már hosszú ideje, szóval már van tapasztalatom benne, de jobban szeretem fodrászra bízni a hajamat - annak ellenére, hogy eddig még sosem kaptam meg a kívánt hajszínt.

3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?
Általában igen, illetve néha kivasalom, hogy egyenes legyen.

4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Én készítem magamnak, de egyszer szívesen elmennék egy szalonba.

5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Attól függ milyen kedvem van. Van amikor sokáig csak egyféle színt használok, de van amikor csak natúran hagyom a körmeim.

6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Még nyáron sem festem.

7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad? 
Kb. 10 perc míg felrakom az alapozót, ajakápolót, rúzst és esetleg szemhéjfestéket. Csak ritkán tudok szemsminket használni, mivel nagyon érzékeny a szemem.

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Az arcomat.

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?
Előfordul, hogy elkap a szenvedély, ha meglátok pár gyönyörű új vagy leértékelt sminkterméket, és megveszem még akkor is, ha tudom, hogy úgysem fogom használni.

10. Milyen gyakran használsz műszempillát?   
Eddig még nem próbáltam, de szerintem az érzékeny szemem nem is díjazná ezt az ötletet.

11. Teljes arcsminket készítesz minden nap? 
Nem, van amikor túl lusta vagyok sminkelni.

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy? 
Előfordul, főleg azért, mert akkor nyugodtan gyakorolhatok és kipróbálhatok új dolgokat is.

13. Elhagynád a házat smink nélkül?  
Persze.

14. Mennyi “high-end” terméked van? 
Sajnos csak két mintám van: az egyik egy Clinique arckrém, és egy chubby stick super strawberry árnyalatban (imádom). Valamint nem tudom mennyire számítanak a high-end-nek a Nails Ink lakkjai, ezekből birtoklok két szépséget.

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap? 
Csak, ha korán kell kelnem. Reggel túl sok idő eltelik azzal, amíg én a ruhát kiválogatom, és így több időm marad felébredni.

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Hűséges vagyok jelenleg két darabhoz is, persze addig míg nem találok egy jobbat.

17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?   
Most nem dolgozom,  úgyhogy 9-10 körül kelek, éjfél körül megyek aludni, de előfordul, hogy később, mint például most is.

18. Milyen gyakran sportolsz?
Ritkán, de azért igyekszem.

19. Bal vagy jobbkezes vagy?
Jobbkezes.

20. Milyen magas vagy? 
Alacsony, túlságosan is…

21. Beszélsz idegennyelveket? 
Angolul és emlékszem még pár szóra a német nyelvből is.

22. Vannak háziállataid?  
Jelenleg nincs, de régen volt pár macskánk, kutyánk, halunk, papagájunk, kacsánk és néha meglátogatta a házunkat egy hatalmas süni is.

23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?  
Most kezdtem…

24. Olvasol kommenteket blogokon? 
Igen, érdekel mások véleménye is.

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni? 
Nem, ha első látásra beleszeretek egy termékbe, akkor általában elraktározom a fejemben, és ha van rá lehetőségem megveszem.

26. Hogy jött a blogod neve?  
Egy tündérnév generátor dobta ki ezt a nevet és nagyon megtetszett, akár az Én kicsi pónim legújabb szereplője neve is lehetne. :D

27. Milyen kamerát használsz? 
Olympus SZ-31MR

28. Milyen gyakran takarítod ki a házat? 
Amikor szükség van rá.

29. Mi a kedvenc színed? 
Régen a citromsárga és a kék volt a kedvencem, mostanra nagyon sok színt megszerettem: lila, fekete, zöld, bézs, szürke, bordó.

30. Káromkodsz?
Max magamban.

31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében?  

Elmegyek végre aludni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése